http://miss-o2.LOXBLOG.COM/page/12 ♥•٠• من یک دخترم

"دخترونه"




♥•٠• من یک دخترم

نه یک مانکن فروشگاه,

نه یک وسیله برای جلب توجه,

و نه یک تابلو نقاشی

پیشرفت و بالارفتن را میخواهم اما نه به هر قیمتی

آزادم اما با تفسیری جدابافته...

آزادی من حجاب من است ،

طلا هم آزاد است اما همیشه محفوظ ، طلا را هیچوقت فله نمیفروشند!
 
آن چه را فله میفروشند که زیادی آزاد باشد .نمونه اش "سبزی خوردن"!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 27 مرداد 1395سـاعت 20:35 نويسنده بیتا
miss-o

:) سلام دوستم خوش اومدی

حتما یادت باشه نظر بذاری برای مطالبم از مطالبم کپی بکن و توی وبت بذار منو لینک کن تا منم لینکت کنم ادب رو هم رعایت کن بی زحمت!